Czy O2 FL będzie w przyszłości Tour'em?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kielbanos
    Classic
    • 2014
    • 13

    Czy O2 FL będzie w przyszłości Tour'em?

    Dziękuję za pomoc. Właśnie obrazek miałem ten sam ale to tak niewyraźnie było pozdrawiam.
  • Milord
    L&K
    • 2012
    • 1258
    • Octavia III (5E3)
    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

    #2
    Czy O2 FL będzie w przyszłości Tour'em?

    Hej,

    Przepraszam, jeżeli dubluje temat. Nie mogłem znaleźć podobnego.

    Czy orientujecie się czy O2 FL będzie sprzedawana w Polsce ( i nie tylko) jako Tour w najbliższym czasie czy nie ma takich planów?

    Pozdrawiam
    Rafał

    Komentarz

    • sebwiecz
      Rider
      • 2008
      • 328
      • Yeti (5L)

      #3
      Z tego c wiem to w przypadku O2 FL produkcja się zakończyła. Nie wiem tyko w którym miesiącu, to się musi wypowiedzieć ktoś inny.
      Produkują teraz tylko O3.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=70046

      Komentarz

      • t271828
        Elegance
        • 2008
        • 928

        #4
        Re: Czy O2 FL będzie w przyszłości Tour'em?

        Zamieszczone przez Milord
        Hej,

        Przepraszam, jeżeli dubluje temat. Nie mogłem znaleźć podobnego.

        Czy orientujecie się czy O2 FL będzie sprzedawana w Polsce ( i nie tylko) jako Tour w najbliższym czasie czy nie ma takich planów?

        Pozdrawiam
        Tourem Skoda robila sobie (i VW) zbyt duza konkurencje dla pozostalych modeli. Dlatego Toura juz nie bedzie - zamiast niego dla mniej majetnych klientow jest Rapid. Niestety Rapid to jest taki "prawie Tour"

        Komentarz

        • slawek31113
          Elegance
          • 2007
          • 824

          #5
          Zamieszczone przez Milord
          Czy orientujecie się czy O2 FL będzie sprzedawana w Polsce ( i nie tylko) jako Tour w najbliższym czasie czy nie ma takich planów?
          Dzisiaj rano widziałem przy salonie Plichty baner za zdjeciem FL-ki oraz napis "ostatnie sztuki tego modelu" czy cos podobnego. Szkoda buuuuuuu
          OII 1,4 TSI CAXA blekmiedzik

          Komentarz

          • Milord
            L&K
            • 2012
            • 1258
            • Octavia III (5E3)
            • CZDA 1.4 TSI 150 KM

            #6
            Najgorsze jest to, że mimo tego że to "ostatnie" sztuki to nadal trzymają cenę.
            O2 FL "Family" z LPG kosztuje prawie 60.000,-...
            Rafał

            Komentarz

            • Octavianos
              L&K
              • 2010
              • 1130

              #7
              Do końca maja można dostać przedłużoną do 4 lat gwarancję do każdej O2FL. Nie obowiązuje na auta z LPG.
              SIMPLY CLEVER
              Wiesz co dobre :-)

              Moja Maszyna
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=53846

              Komentarz

              • r2r
                RS
                • 2008
                • 4720
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                #8
                Zamieszczone przez Milord
                Najgorsze jest to, że mimo tego że to "ostatnie" sztuki to nadal trzymają cenę.
                O2 FL "Family" z LPG kosztuje prawie 60.000,-...
                Wersja Active wychodzi trochę taniej


                Mimo wszystko uważam że szkoda, że O2FL odchodzi do lamusa, bo razem z nią odchodzą również ostatnie silniki bez turbo, a w konsekwencji tania i w miarę bezproblemowa eksploatacja.
                Artur

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  Nie bedzie Toura bo wtedy albo Rapid musi byc tanszy, albo O3 drozsza
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • Milord
                    L&K
                    • 2012
                    • 1258
                    • Octavia III (5E3)
                    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez r2r
                    Zamieszczone przez Milord
                    Najgorsze jest to, że mimo tego że to "ostatnie" sztuki to nadal trzymają cenę.
                    O2 FL "Family" z LPG kosztuje prawie 60.000,-...
                    Wersja Active wychodzi trochę taniej


                    Mimo wszystko uważam że szkoda, że O2FL odchodzi do lamusa, bo razem z nią odchodzą również ostatnie silniki bez turbo, a w konsekwencji tania i w miarę bezproblemowa eksploatacja.
                    Zgadza się, ale to nadal prawie 52.000,- bez klimy i LPG.
                    Moim zdaniem to nadal jest drogo, ale wiadomo że nie można mieć wszystkiego;-)

                    Pozdrawiam
                    Rafał

                    Komentarz

                    • dudek_t
                      L&K
                      • 2008
                      • 1421

                      #11
                      Zamieszczone przez Milord
                      Zamieszczone przez r2r
                      Zamieszczone przez Milord
                      Najgorsze jest to, że mimo tego że to "ostatnie" sztuki to nadal trzymają cenę.
                      O2 FL "Family" z LPG kosztuje prawie 60.000,-...
                      Wersja Active wychodzi trochę taniej


                      Mimo wszystko uważam że szkoda, że O2FL odchodzi do lamusa, bo razem z nią odchodzą również ostatnie silniki bez turbo, a w konsekwencji tania i w miarę bezproblemowa eksploatacja.
                      Zgadza się, ale to nadal prawie 52.000,- bez klimy i LPG.
                      Moim zdaniem to nadal jest drogo, ale wiadomo że nie można mieć wszystkiego;-)

                      Pozdrawiam
                      http://otomoto.pl/skoda-octavia-comb...C29157491.html tu masz z klimą... dokładasz instalacje za 3000zł i poniżej 55000zł masz duży samochód ultra tani w eksploatacji z zupełnie przyzwoitym wyposażeniem. To drogo???

                      Komentarz

                      • sebwiecz
                        Rider
                        • 2008
                        • 328
                        • Yeti (5L)

                        #12
                        [ Dodano: Sro 29 Maj, 13 19:08 ]
                        Zamieszczone przez dudek_t
                        Zamieszczone przez Milord
                        Zamieszczone przez r2r
                        Zamieszczone przez Milord
                        Najgorsze jest to, że mimo tego że to "ostatnie" sztuki to nadal trzymają cenę.
                        O2 FL "Family" z LPG kosztuje prawie 60.000,-...
                        Wersja Active wychodzi trochę taniej


                        Mimo wszystko uważam że szkoda, że O2FL odchodzi do lamusa, bo razem z nią odchodzą również ostatnie silniki bez turbo, a w konsekwencji tania i w miarę bezproblemowa eksploatacja.
                        Zgadza się, ale to nadal prawie 52.000,- bez klimy i LPG.
                        Moim zdaniem to nadal jest drogo, ale wiadomo że nie można mieć wszystkiego;-)

                        Pozdrawiam
                        http://otomoto.pl/skoda-octavia-comb...C29157491.html tu masz z klimą... dokładasz instalacje za 3000zł i poniżej 55000zł masz duży samochód ultra tani w eksploatacji z zupełnie przyzwoitym wyposażeniem. To drogo???
                        Oj nie bardzo :P
                        Cena katalogowa: 66 580zł
                        RABAT: 15 130zł + Dywaniki gratis!
                        Nasza cena: 51 450zł + 1 950zł (Dopłata za lakier metalizowany) = 53 400ZŁ - NAJNIŻSZA CENA W POLSCE!!
                        Wychodzi ok ponad 56 tys nie licząc opłat oczywiście.
                        A nie sądzę żeby jeszcze z ceny zeszli.

                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=70046

                        Komentarz

                        • piramida
                          RS
                          • 2009
                          • 12222
                          • Superb III (3V3)

                          #13
                          Zamieszczone przez slawek31113
                          Szkoda buuuuuuu
                          Jak dla mnie nie szkoda, bardzo dobrze że wszedł nowy model a stary do lamusa :lol:
                          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                          Komentarz

                          • Tony065
                            RS
                            • 2009
                            • 2487
                            • Octavia I (1U2)
                            • ARX 1.8 20VT 150 KM

                            #14
                            swoją drogą jak Skoda /w zamyśle VW/ chce zwiększyć sprzedaż w ciągu paru lat do 1.5mln rocznie:?: auta coraz droższe, bardziej skomplikowane, nie ma tylu opcji co BigBrader. o co tu chodzi :?: za dużo optymizmu w kierownictwie czy marketingowy bełkot, który do mnie jakoś nie przemawia :?:
                            Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                            @ by Tune-up Gdańsk
                            TDI VP++ i jeszcze rośnie
                            Antek

                            Komentarz

                            • r2r
                              RS
                              • 2008
                              • 4720
                              • BSE 1.6 MPI 102 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez Tony065
                              swoją drogą jak Skoda /w zamyśle VW/ chce zwiększyć sprzedaż w ciągu paru lat do 1.5mln rocznie:?: auta coraz droższe, bardziej skomplikowane, nie ma tylu opcji co BigBrader. o co tu chodzi :?: za dużo optymizmu w kierownictwie czy marketingowy bełkot, który do mnie jakoś nie przemawia :?:
                              Dobrze postawione pytanie :!:
                              Też się zastanawiam skąd taka pewność co do wzrostu sprzedanych egzemplarzy. Czyżby VW nie widziało, że nie jest samo na rynku, a inni JUŻ go dogonili i są w stanie zaoferować mniej-więcej to samo co VW oferował jeszcze w ubiegłym dziesięcioleciu, a więc wcale nie dawno? Ten koncern zachowuje się trochę jak księżniczka na ziarnku grochu, a to dosyć niefrasobliwa postawa mając na uwadze, że te wszystkie Kiie, Hyundaie, Citroeny, Dacie, Renaulty nie spały, tylko odrabiały lekcje i sądze że jeśli nie zrównały się z VW, to są już tuż tuż i siedzą mu na piętach. Nie tyle jakością, co ceną, prostotą i przystępnością, podczas gdy VW nadal sra się ze swoimi turbinami i normami Euro.

                              Nie chcę być złośliwy, ale dobrze by było jakby VW poczuł na chwilę jakiś palec boży i wysrał się z czymś ogromnie na ogólnoświatowym poziomie, tak że żałowałby tego i nieco ukrócił swoją pewność siebie. Jakby mu padła która z marek Audi/VW/Skoda/Seat i poniósł się w świat urban legend o chujowiźnie jaką się tam wkłada pod maski. Taki mały prztyczek w nos. Bo naprawdę to jest TYLKO(!!!) VW, a aspiracje powoli robią się tam, jak na segment prestige, czy jak tam zwał...

                              PS: Najbardziej ciekawi mnie jak pierwsi właściciele Felicii z lat 99-00 rozglądają się za nowym autem, idą do salonu Skody i co im sie mówi jeśli pytają albo o LPG, albo o prosty silnik. Zapewne wpycha im się Rapida z 1.2 MPI mamiąc że to trwała, bezawaryjna, silna jednostka.
                              Artur

                              Komentarz

                              • BADYL
                                RS
                                • 2011
                                • 2396
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                #16
                                a ja tak trochę OT...na 8.06.13 umówiłem się na jazdę próbną octavią...do dyspozycji będę miał alebo 2.0TDI DSG lub 1.6 TDI, szkoda, ze nie mają beny....ma być w późniejszym czasie do wersji kombi
                                nasze auta: MÓJ SMOCZEK

                                Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło!

                                Komentarz

                                • Octavianos
                                  L&K
                                  • 2010
                                  • 1130

                                  #17
                                  Zamieszczone przez r2r
                                  Zamieszczone przez Tony065
                                  swoją drogą jak Skoda /w zamyśle VW/ chce zwiększyć sprzedaż w ciągu paru lat do 1.5mln rocznie:?: auta coraz droższe, bardziej skomplikowane, nie ma tylu opcji co BigBrader. o co tu chodzi :?: za dużo optymizmu w kierownictwie czy marketingowy bełkot, który do mnie jakoś nie przemawia :?:
                                  Dobrze postawione pytanie :!:
                                  Też się zastanawiam skąd taka pewność co do wzrostu sprzedanych egzemplarzy. Czyżby VW nie widziało, że nie jest samo na rynku, a inni JUŻ go dogonili i są w stanie zaoferować mniej-więcej to samo co VW oferował jeszcze w ubiegłym dziesięcioleciu, a więc wcale nie dawno? Ten koncern zachowuje się trochę jak księżniczka na ziarnku grochu, a to dosyć niefrasobliwa postawa mając na uwadze, że te wszystkie Kiie, Hyundaie, Citroeny, Dacie, Renaulty nie spały, tylko odrabiały lekcje i sądze że jeśli nie zrównały się z VW, to są już tuż tuż i siedzą mu na piętach. Nie tyle jakością, co ceną, prostotą i przystępnością, podczas gdy VW nadal sra się ze swoimi turbinami i normami Euro.

                                  Nie chcę być złośliwy, ale dobrze by było jakby VW poczuł na chwilę jakiś palec boży i wysrał się z czymś ogromnie na ogólnoświatowym poziomie, tak że żałowałby tego i nieco ukrócił swoją pewność siebie. Jakby mu padła która z marek Audi/VW/Skoda/Seat i poniósł się w świat urban legend o chujowiźnie jaką się tam wkłada pod maski. Taki mały prztyczek w nos. Bo naprawdę to jest TYLKO(!!!) VW, a aspiracje powoli robią się tam, jak na segment prestige, czy jak tam zwał...

                                  PS: Najbardziej ciekawi mnie jak pierwsi właściciele Felicii z lat 99-00 rozglądają się za nowym autem, idą do salonu Skody i co im sie mówi jeśli pytają albo o LPG, albo o prosty silnik. Zapewne wpycha im się Rapida z 1.2 MPI mamiąc że to trwała, bezawaryjna, silna jednostka.
                                  nie zapominaj, że jest jeszcze 1.4 MPI w Fabii i Roomsterze - całkiem przyzwoity i sprawdzony silnik bardzo dobry pod LPG.
                                  SIMPLY CLEVER
                                  Wiesz co dobre :-)

                                  Moja Maszyna
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=53846

                                  Komentarz

                                  • r2r
                                    RS
                                    • 2008
                                    • 4720
                                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                    #18
                                    Octavianos, mniemam że VW w pododdziale Skody z tą sprzedażą, stawia mocno na O3, a tam jednak nie pozostawiono nic do wyboru poza turbinami i DPFami. Niechaj sobie one będą, ale od biedy jeden prosty silnik w gamie nic by nie zaszkodził.

                                    Panicz miał by te swoje 2.0 z turbiną, a Kowalski MPI i butle w kole. Tego drugiego klienta, VW wyzbyło się tak jakby bez żalu, dlatego wciąż się zastanawiam skąd takie aspiracje i skąd ta pewność co do wzrostu sprzedaży, zważywszy na to, że:
                                    1) z kasą u ludzi krucho i nie ma się co oszukiwać
                                    2) Skoda na przestrzeni lat wynikami sprzedaży kosiła równo wszystkich
                                    3) jak już pisałem - reszta rynku nie spała i poszła w siłę płodząc ciekawe wozy zarówno od strony cenowej jak i technicznej
                                    Zatem nie wiem jakie sensowne przesłanki kierują głównodowodzącą kwaterą VW, że rozplanowali sobie w głowach scenariusz w którym będzie jeszcze lepiej niż było.
                                    Artur

                                    Komentarz

                                    • Tomek000
                                      Ambiente
                                      • 2013
                                      • 143
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • CBZB 1.2 TSI 105 KM
                                      • DADA 1.5 TSI 150 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez Tony065
                                      swoją drogą jak Skoda /w zamyśle VW/ chce zwiększyć sprzedaż w ciągu paru lat do 1.5mln rocznie:?: auta coraz droższe, bardziej skomplikowane, nie ma tylu opcji co BigBrader. o co tu chodzi :?: za dużo optymizmu w kierownictwie czy marketingowy bełkot, który do mnie jakoś nie przemawia :?:
                                      auta coraz droższe?? co Ty piszesz? spójrz w cenniki z przed 10 lat i zobacz co miały w wyposażeniu a co mają dzisiaj, ja twierdze że auta są coraz tańsze i przez to gorszej jakości
                                      Kodiaq 1.5 DSG Style

                                      Komentarz

                                      • Tony065
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 2487
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • ARX 1.8 20VT 150 KM

                                        #20
                                        Tomek000, nie powiesz mi, że 10 lat temu Octavia w dieslu kosztowała 100k zł :?: akurat w 2003 roku rozglądałem się za nowym autem i w opcjach była OI TDI Elegance. niestety, wyszło inaczej, kupiłem inne auto za połowe uwczesnej wartości takiej Skody. btw, co takiego fajnego było wtedy na wyposażeniu, skóra na kierownicy :?: kolejna sprawa, to "życie" stało się droższe a płace nie za bardzo za tym nadążają. ile kosztował litr ON jeszcze 5 lat temu :?:
                                        Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                        @ by Tune-up Gdańsk
                                        TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                        Antek

                                        Komentarz

                                        • Maicroft
                                          Moderator
                                          S_OCP MemberModeratorr
                                          • 2004
                                          • 25757
                                          • Audi

                                          #21
                                          Tony065, O1 kosztowala okolo 90tys. O2 kosztowala 2 lata pozniej 99tys. 500zl mniej niz obecna O3 TDI
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz

                                          • BADYL
                                            RS
                                            • 2011
                                            • 2396
                                            • Octavia II combi (1Z5)
                                            • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                            #22
                                            Zamieszczone przez Maicroft
                                            O2 kosztowala 2 lata pozniej 99tys. 500zl mniej niz obecna O3 TDI
                                            ale wyposażenie OIII elegance w sosunku do OII jest chyba ciut bogatsze? Przynajmniej tak jest w ambiente
                                            nasze auta: MÓJ SMOCZEK

                                            Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło!

                                            Komentarz

                                            • Tomek000
                                              Ambiente
                                              • 2013
                                              • 143
                                              • Octavia II (1Z3)
                                              • CBZB 1.2 TSI 105 KM
                                              • DADA 1.5 TSI 150 KM

                                              #23
                                              Zamieszczone przez Tony065
                                              Tomek000, nie powiesz mi, że 10 lat temu Octavia w dieslu kosztowała 100k zł :?: akurat w 2003 roku rozglądałem się za nowym autem i w opcjach była OI TDI Elegance. niestety, wyszło inaczej, kupiłem inne auto za połowe uwczesnej wartości takiej Skody. btw, co takiego fajnego było wtedy na wyposażeniu, skóra na kierownicy :?: kolejna sprawa, to "życie" stało się droższe a płace nie za bardzo za tym nadążają. ile kosztował litr ON jeszcze 5 lat temu :?:

                                              Co do cen patrz post Maicroft, co do wyposażenia to właśnie o to chodzi że prawie go nie było a auto kosztowało porównywalnie do tego co dzisiaj!!!

                                              No właśnie życie stało się droższe, tzn koszty pracy stały się sporo wyższe przez te kilka lat, ON też podrożał 2-krotnie, a ceny aut trzymają ten sam poziom, więc o czym to świadczy?
                                              Kodiaq 1.5 DSG Style

                                              Komentarz

                                              • Tony065
                                                RS
                                                • 2009
                                                • 2487
                                                • Octavia I (1U2)
                                                • ARX 1.8 20VT 150 KM

                                                #24
                                                ok, ok, może mam kiepski dzień i się czepiam. sorry... choć jak przyjżeć się dyskusji, to frakcje są dwie. jedni, którzy jakoś tam dają radę zarobić od 1 do 1. druga opcja bez problemu zarabia powiedzmy z 10k zł i ma pewne dylematy gdzieś. gorzej jak się komuś w pracy zdrowie posypało i ma jeszcze gorzej... EOT.
                                                Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                                @ by Tune-up Gdańsk
                                                TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                                Antek

                                                Komentarz

                                                • ketivv
                                                  L&K
                                                  • 2011
                                                  • 1155

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez Tony065
                                                  druga opcja bez problemu zarabia powiedzmy z 10k zł i ma pewne dylematy gdzieś
                                                  Zamieszczone przez Tony065
                                                  zarobić od 1 do 1
                                                  prawie każdą kwotę można wydać od 1 do 1 :-), niejednokrotnie ten co zarabia 3 ma większy komfort psychiczny od tego co zarabia 13 czy 33

                                                  Zamieszczone przez Tony065
                                                  kolejna sprawa, to "życie" stało się droższe a płace nie za bardzo za tym nadążają. ile kosztował litr ON jeszcze 5 lat temu
                                                  nieruchomości staniały, materiały budowlane staniały, auta używanie jak i nowe staniały, podstawowe AGD RTV

                                                  natomiast paliwa hm.. cieszmy się, że nas jeszcze na nie stać
                                                  Chiny, Indie, Brazylia część Afryki, Rosja to rosnące rynki motoryzacyjne
                                                  klasa średnia w Chinach i Indiach ma i pieniądze i zapał żeby auta kupować i używać
                                                  jeśli w ciągu paru lat ilość aut poza UE i USA zwiększy się o np. 200 mln to nie zdziwmy się jak paliwa będą u nas 2 razy droższe

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...