Dziękuję za pomoc. Właśnie obrazek miałem ten sam ale to tak niewyraźnie było pozdrawiam.
Czy O2 FL będzie w przyszłości Tour'em?
Zwiń
X
-
Re: Czy O2 FL będzie w przyszłości Tour'em?
Zamieszczone przez MilordHej,
Przepraszam, jeżeli dubluje temat. Nie mogłem znaleźć podobnego.
Czy orientujecie się czy O2 FL będzie sprzedawana w Polsce ( i nie tylko) jako Tour w najbliższym czasie czy nie ma takich planów?
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MilordCzy orientujecie się czy O2 FL będzie sprzedawana w Polsce ( i nie tylko) jako Tour w najbliższym czasie czy nie ma takich planów?OII 1,4 TSI CAXA blekmiedzik
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MilordNajgorsze jest to, że mimo tego że to "ostatnie" sztuki to nadal trzymają cenę.
O2 FL "Family" z LPG kosztuje prawie 60.000,-...
Mimo wszystko uważam że szkoda, że O2FL odchodzi do lamusa, bo razem z nią odchodzą również ostatnie silniki bez turbo, a w konsekwencji tania i w miarę bezproblemowa eksploatacja.Artur
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez r2rZamieszczone przez MilordNajgorsze jest to, że mimo tego że to "ostatnie" sztuki to nadal trzymają cenę.
O2 FL "Family" z LPG kosztuje prawie 60.000,-...
Mimo wszystko uważam że szkoda, że O2FL odchodzi do lamusa, bo razem z nią odchodzą również ostatnie silniki bez turbo, a w konsekwencji tania i w miarę bezproblemowa eksploatacja.
Moim zdaniem to nadal jest drogo, ale wiadomo że nie można mieć wszystkiego;-)
PozdrawiamRafał
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MilordZamieszczone przez r2rZamieszczone przez MilordNajgorsze jest to, że mimo tego że to "ostatnie" sztuki to nadal trzymają cenę.
O2 FL "Family" z LPG kosztuje prawie 60.000,-...
Mimo wszystko uważam że szkoda, że O2FL odchodzi do lamusa, bo razem z nią odchodzą również ostatnie silniki bez turbo, a w konsekwencji tania i w miarę bezproblemowa eksploatacja.
Moim zdaniem to nadal jest drogo, ale wiadomo że nie można mieć wszystkiego;-)
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
[ Dodano: Sro 29 Maj, 13 19:08 ]
Zamieszczone przez dudek_tZamieszczone przez MilordZamieszczone przez r2rZamieszczone przez MilordNajgorsze jest to, że mimo tego że to "ostatnie" sztuki to nadal trzymają cenę.
O2 FL "Family" z LPG kosztuje prawie 60.000,-...
Mimo wszystko uważam że szkoda, że O2FL odchodzi do lamusa, bo razem z nią odchodzą również ostatnie silniki bez turbo, a w konsekwencji tania i w miarę bezproblemowa eksploatacja.
Moim zdaniem to nadal jest drogo, ale wiadomo że nie można mieć wszystkiego;-)
PozdrawiamCena katalogowa: 66 580zł
RABAT: 15 130zł + Dywaniki gratis!
Nasza cena: 51 450zł + 1 950zł (Dopłata za lakier metalizowany) = 53 400ZŁ - NAJNIŻSZA CENA W POLSCE!!
A nie sądzę żeby jeszcze z ceny zeszli.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez slawek31113Szkoda buuuuuuusuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
swoją drogą jak Skoda /w zamyśle VW/ chce zwiększyć sprzedaż w ciągu paru lat do 1.5mln rocznie:?: auta coraz droższe, bardziej skomplikowane, nie ma tylu opcji co BigBrader. o co tu chodzi :?: za dużo optymizmu w kierownictwie czy marketingowy bełkot, który do mnie jakoś nie przemawia :?:Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tony065swoją drogą jak Skoda /w zamyśle VW/ chce zwiększyć sprzedaż w ciągu paru lat do 1.5mln rocznie:?: auta coraz droższe, bardziej skomplikowane, nie ma tylu opcji co BigBrader. o co tu chodzi :?: za dużo optymizmu w kierownictwie czy marketingowy bełkot, który do mnie jakoś nie przemawia :?:
Też się zastanawiam skąd taka pewność co do wzrostu sprzedanych egzemplarzy. Czyżby VW nie widziało, że nie jest samo na rynku, a inni JUŻ go dogonili i są w stanie zaoferować mniej-więcej to samo co VW oferował jeszcze w ubiegłym dziesięcioleciu, a więc wcale nie dawno? Ten koncern zachowuje się trochę jak księżniczka na ziarnku grochu, a to dosyć niefrasobliwa postawa mając na uwadze, że te wszystkie Kiie, Hyundaie, Citroeny, Dacie, Renaulty nie spały, tylko odrabiały lekcje i sądze że jeśli nie zrównały się z VW, to są już tuż tuż i siedzą mu na piętach. Nie tyle jakością, co ceną, prostotą i przystępnością, podczas gdy VW nadal sra się ze swoimi turbinami i normami Euro.
Nie chcę być złośliwy, ale dobrze by było jakby VW poczuł na chwilę jakiś palec boży i wysrał się z czymś ogromnie na ogólnoświatowym poziomie, tak że żałowałby tego i nieco ukrócił swoją pewność siebie. Jakby mu padła która z marek Audi/VW/Skoda/Seat i poniósł się w świat urban legend o chujowiźnie jaką się tam wkłada pod maski. Taki mały prztyczek w nos. Bo naprawdę to jest TYLKO(!!!) VW, a aspiracje powoli robią się tam, jak na segment prestige, czy jak tam zwał...
PS: Najbardziej ciekawi mnie jak pierwsi właściciele Felicii z lat 99-00 rozglądają się za nowym autem, idą do salonu Skody i co im sie mówi jeśli pytają albo o LPG, albo o prosty silnik. Zapewne wpycha im się Rapida z 1.2 MPI mamiąc że to trwała, bezawaryjna, silna jednostka.Artur
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez r2rZamieszczone przez Tony065swoją drogą jak Skoda /w zamyśle VW/ chce zwiększyć sprzedaż w ciągu paru lat do 1.5mln rocznie:?: auta coraz droższe, bardziej skomplikowane, nie ma tylu opcji co BigBrader. o co tu chodzi :?: za dużo optymizmu w kierownictwie czy marketingowy bełkot, który do mnie jakoś nie przemawia :?:
Też się zastanawiam skąd taka pewność co do wzrostu sprzedanych egzemplarzy. Czyżby VW nie widziało, że nie jest samo na rynku, a inni JUŻ go dogonili i są w stanie zaoferować mniej-więcej to samo co VW oferował jeszcze w ubiegłym dziesięcioleciu, a więc wcale nie dawno? Ten koncern zachowuje się trochę jak księżniczka na ziarnku grochu, a to dosyć niefrasobliwa postawa mając na uwadze, że te wszystkie Kiie, Hyundaie, Citroeny, Dacie, Renaulty nie spały, tylko odrabiały lekcje i sądze że jeśli nie zrównały się z VW, to są już tuż tuż i siedzą mu na piętach. Nie tyle jakością, co ceną, prostotą i przystępnością, podczas gdy VW nadal sra się ze swoimi turbinami i normami Euro.
Nie chcę być złośliwy, ale dobrze by było jakby VW poczuł na chwilę jakiś palec boży i wysrał się z czymś ogromnie na ogólnoświatowym poziomie, tak że żałowałby tego i nieco ukrócił swoją pewność siebie. Jakby mu padła która z marek Audi/VW/Skoda/Seat i poniósł się w świat urban legend o chujowiźnie jaką się tam wkłada pod maski. Taki mały prztyczek w nos. Bo naprawdę to jest TYLKO(!!!) VW, a aspiracje powoli robią się tam, jak na segment prestige, czy jak tam zwał...
PS: Najbardziej ciekawi mnie jak pierwsi właściciele Felicii z lat 99-00 rozglądają się za nowym autem, idą do salonu Skody i co im sie mówi jeśli pytają albo o LPG, albo o prosty silnik. Zapewne wpycha im się Rapida z 1.2 MPI mamiąc że to trwała, bezawaryjna, silna jednostka.
Komentarz
-
-
Octavianos, mniemam że VW w pododdziale Skody z tą sprzedażą, stawia mocno na O3, a tam jednak nie pozostawiono nic do wyboru poza turbinami i DPFami. Niechaj sobie one będą, ale od biedy jeden prosty silnik w gamie nic by nie zaszkodził.
Panicz miał by te swoje 2.0 z turbiną, a Kowalski MPI i butle w kole. Tego drugiego klienta, VW wyzbyło się tak jakby bez żalu, dlatego wciąż się zastanawiam skąd takie aspiracje i skąd ta pewność co do wzrostu sprzedaży, zważywszy na to, że:
1) z kasą u ludzi krucho i nie ma się co oszukiwać
2) Skoda na przestrzeni lat wynikami sprzedaży kosiła równo wszystkich
3) jak już pisałem - reszta rynku nie spała i poszła w siłę płodząc ciekawe wozy zarówno od strony cenowej jak i technicznej
Zatem nie wiem jakie sensowne przesłanki kierują głównodowodzącą kwaterą VW, że rozplanowali sobie w głowach scenariusz w którym będzie jeszcze lepiej niż było.Artur
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tony065swoją drogą jak Skoda /w zamyśle VW/ chce zwiększyć sprzedaż w ciągu paru lat do 1.5mln rocznie:?: auta coraz droższe, bardziej skomplikowane, nie ma tylu opcji co BigBrader. o co tu chodzi :?: za dużo optymizmu w kierownictwie czy marketingowy bełkot, który do mnie jakoś nie przemawia :?:Kodiaq 1.5 DSG Style
Komentarz
-
-
Tomek000, nie powiesz mi, że 10 lat temu Octavia w dieslu kosztowała 100k zł :?: akurat w 2003 roku rozglądałem się za nowym autem i w opcjach była OI TDI Elegance. niestety, wyszło inaczej, kupiłem inne auto za połowe uwczesnej wartości takiej Skody. btw, co takiego fajnego było wtedy na wyposażeniu, skóra na kierownicy :?: kolejna sprawa, to "życie" stało się droższe a płace nie za bardzo za tym nadążają. ile kosztował litr ON jeszcze 5 lat temu :?:Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tony065Tomek000, nie powiesz mi, że 10 lat temu Octavia w dieslu kosztowała 100k zł :?: akurat w 2003 roku rozglądałem się za nowym autem i w opcjach była OI TDI Elegance. niestety, wyszło inaczej, kupiłem inne auto za połowe uwczesnej wartości takiej Skody. btw, co takiego fajnego było wtedy na wyposażeniu, skóra na kierownicy :?: kolejna sprawa, to "życie" stało się droższe a płace nie za bardzo za tym nadążają. ile kosztował litr ON jeszcze 5 lat temu :?:
Co do cen patrz post Maicroft, co do wyposażenia to właśnie o to chodzi że prawie go nie było a auto kosztowało porównywalnie do tego co dzisiaj!!!
No właśnie życie stało się droższe, tzn koszty pracy stały się sporo wyższe przez te kilka lat, ON też podrożał 2-krotnie, a ceny aut trzymają ten sam poziom, więc o czym to świadczy?Kodiaq 1.5 DSG Style
Komentarz
-
-
ok, ok, może mam kiepski dzień i się czepiam. sorry... choć jak przyjżeć się dyskusji, to frakcje są dwie. jedni, którzy jakoś tam dają radę zarobić od 1 do 1. druga opcja bez problemu zarabia powiedzmy z 10k zł i ma pewne dylematy gdzieś. gorzej jak się komuś w pracy zdrowie posypało i ma jeszcze gorzej... EOT.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tony065druga opcja bez problemu zarabia powiedzmy z 10k zł i ma pewne dylematy gdzieśZamieszczone przez Tony065zarobić od 1 do 1
Zamieszczone przez Tony065kolejna sprawa, to "życie" stało się droższe a płace nie za bardzo za tym nadążają. ile kosztował litr ON jeszcze 5 lat temu
natomiast paliwa hm.. cieszmy się, że nas jeszcze na nie stać
Chiny, Indie, Brazylia część Afryki, Rosja to rosnące rynki motoryzacyjne
klasa średnia w Chinach i Indiach ma i pieniądze i zapał żeby auta kupować i używać
jeśli w ciągu paru lat ilość aut poza UE i USA zwiększy się o np. 200 mln to nie zdziwmy się jak paliwa będą u nas 2 razy droższe
Komentarz
-
Komentarz